بیست تو بیست *عکس * دانلود* مطالب باحال* جوک
.:: Your Adversing Here ::.
 

قالب بلاگفا

بزرگنمایی

 

در ساخت این قالب زیبا که کاملا با استانداردهای سازمان جهانی وب تطبیق دارد از سی اس اس 3 استفاده شده است که کاملا با تمامی مرورگر ها جدید و قدیمی سازگار است
این قالب در عین زیبایی بسیار سبک بوده و سرعت لود بالایی دارد. از مزایای دیگر این قالب به سئوی قوی آن می توان اشاره کرد که شما را در موتورهای جستجو برجسته تر از گذشته خواهد کرد


دریافت قالب


برای استفاده از قالب به قسمت ویرایش قالب وبلاگتون برید و کد های موجود را کلا پاک کنید و کد های جدید رو جایگزین کنید . همین !!

جوک های خنده دار و سرکاری

 

در این قسمت مجموعه ای از جوک های خنده دار و سرکاری  برای شما تدارک دیده ایم. 

                                             

                        

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Angry Birds Rio

بعد از ارئه نسخه های آندروید و آیفون بازی Angry Birds Rio v1.1 اینک این بازی برای کامپیوتر نیز ارائه شد. این بازی بسیار پرطرفدار ادامه همان بازی معروف Angry Birds (پرندگان خشمگین) میباشد. در این بازی پرندگان دوست داشتنی ما تخمهای خود را پس گرفته اند اما بسیاری از دوستانشان توسط خوکهای بدجنس اسیر شده و به ریودوژانیرو پایتخت برزیل فرستاده شده اند. تعدادی از پرندگان که اسیر نشده اند این موضوع را فهمیده و به دنبال آزاد کردن دوستانشان هستند.

| دانلود بازی Angry Birds Rio برای Pc به همراه Patch و سریال نامبر در ادامه مطلب |

www.Clickkon.com

.: ادامه مطلب :.

اثبات خدا توسط انیشتین

روزی یک استاد دانشگاه تصمیم گرفت تا دانشجویانش را به مبارزه بطلبد. او پرسید: `آیا خداوند هر چیزی را که وجود دارد، آفریده است؟`
دانشجویی شجاعانه پاسخ داد: "بله."
استاد پرسید: "هر چیزی را؟"
پاسخ دانشجو این بود: "بله هر چیزی را."
استاد گفت: "در این حالت، خداوند شر را آفریده است. درست است؟ زیرا شر وجود دارد."
برای این سوال، دانشجو پاسخی نداشت و ساکت ماند. استاد از این فرصت حظ برده بود که توانسته بود یکبار دیگر ثابت کند که ایمان و اعتقاد فقط یک افسانه است.
ناگهان، یک دانشجوی دیگر دستش را بلند کرد و گفت: "استاد، ممکن است که از شما یک سوال بپرسم؟"
استاد پاسخ داد: "البته."
دانشجو پرسید: "آیا سرما وجود دارد؟"
استاد پاسخ داد: "البته، آیا شما هرگز احساس سرما نکرده اید؟"
دانشجو پاسخ داد:
"
البته آقا، اما سرما وجود ندارد. طبق مطالعات علم فیزیک، سرما عدم تمام و کمال گرماست و شئی را تنها در صورتی میتوان مطالعه کرد که انرژی داشته باشد و انرژی را انتقال دهد و این گرمای یک شئی است که انرژی آن را انتقال می دهد. بدون گرما، اشیاء بی حرکت هستند، قابلیت واکنش ندارند. پس سرما وجود ندارد. ما لفظ سرما را ساخته ایم تا فقدان گرما را توضیح دهیم."
دانشجو ادامه داد: "و تاریکی؟"
استاد پاسخ داد: "تاریکی وجود دارد."
دانشجو گفت:
"
شما باز هم در اشتباه هستید، آقا. تاریکی فقدان کامل نور است. شما می توانید نور و روشنایی را مطالعه کنید، اما تاریکی را نمی توانید مطالعه کنید. منشور نیکولز تنوع رنگهای مختلف را نشان می دهد که در آن طبق طول امواج نور، نور می تواند تجزیه شودتاریکی لفظی است که ما ایجاد کرده ایم تا فقدان کامل نور را توضیح دهیم."
و سرانجام دانشجو پرسید:
- "
و شر، آقا، آیا شر وجود دارد؟
خداوند شر را نیافریده است. شر فقدان خدا در قلب افراد است، شر فقدان عشق، انسانیت و ایمان استعشق و ایمان مانند گرما و نور هستند. آنها وجود دارند. فقدان آنها منجر به شر می شود."
و حالا نوبت استاد بود که ساکت بماند.
.
نام این دانشجو آلبرت انیشتین بود

Batman: Year One

 

Batman: Year One DVDRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

 

batman year one cover دانلود انیمیشن Batman: Year One 2011

 

نام انیمیشن: Batman: Year One – بتمن: سال یک

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۶۴ دقیقه

حجم: ۴۰۰ مگابایت

کیفیت: DVDRip

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: یک جوان پولدار و یک پلیس از شهر شیکاگو وارد به شهر Gotham می شوند ، جایی که زندگی آن ها به چالش هایی غیر منتظره تبدیل می شود و …

 

 

دانلود در ادامه مطلب

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:بتمن,دانلود فیلم کوتاه,دانلود,مطلب باحال,دانلود انیمیشن بتمن,,
  • بیشترین رکورد خودروهای وارداتی به ایران کدامند؟

    بیشترین رکورد خودروهای وارداتی به ایران کدامند؟ - www.taknaz.ir
     
    پورتال گمرک جمهوری اسلامی در تازه ترین آمار خود،میزان واردات خودرو را طی ۶ ماه نخست سال اعلام کرد.

    به گزارش آتی نیوز، پورتال گمرک جمهوری اسلامی در تازه ترین آمار خود،میزان واردات خودرو را طی ۶ ماه نخست سال اعلام کرد.

    طبق این گزارش میزان واردات خودرو در ۶ ماه نخست سال جاری ۱۶ هزار و ۷۵۲ دستگاه خودرو به ارزش ریالی ۳/۷۳۹/۰۸۶/۲۵۴/۴۱۸ بوده است.این در حالسیت که میزان واردات خودرو در ۵ ماه نخست سال ۱۲ هزار و ۳۱۷ دستگاه خودرو بود.در واقع واردات خودرو در شهریور ماه به میزان ۴۴۳۵ دستگاه رشد داشته است.

    بنابر گزارش گمرک، کشورهای کره جنوبی با واردات ۱۰هزار و ۷۸ دستگاه ،امارات متحده عربی با ۳هزار و ۷۴۳ دستگاه ،عمان با ۱۱۳۴ دستگاه،آلمان با ۶۴۸ دستگاه و کویت با ۲۸۶ دستگاه کشورهایی هستند که بیشترین میزان واردات خودرو به ایران را در ۶ماه نخست سال داشته اند.

    کره جنوبی پیشتاز خودروهای وارداتی کشور
    در ۶ماهه نخست امسال ۱۰هزار و ۷۸ دستگاه خودرو از کره جنوبی به کشور وارد شده است که از این میان هیوندایی با ۷هزار و ۸۷۷ دستگاه و کیا با ۲ هزار و ۲۵۳ دستگاه خودورو بیشترین میزان واردات را به کشورمان داشته اند.

    در میان خودروهای وارداتی از این کشور هیوندای سوناتا با ۳هزار و ۲۶۵ دستگاه، ایکس ۵۵ با ۲هزار و ۲۶۲ دستگاه،هیوندا سانتافه با ۸۷۲ دستگاه،کیا اسپورتیج با ۷۵۶ دستگاه و کیا سراتو با ۶۸۳ دستگاه بیشترین سهم بازار خودروهای وارداتی دارند.

    تویوتا محصول وارداتی از امارات و عمان
    در نیمه اول سال ۹۰،در مجموع ۱۶ هزار و۷۵۲ دستگاه خودرو به کشور وارد شد که سهم دو کشور امارات و عمان از صادرات خودرو به ایران ۴۸۷۷ دستگاه خودرو است.نکته جالب اینجاست که بیشترین تعداد محصولات تویوتا در ایران از این دو کشور به ایران وارد می شود.

    در این مدت ۱۹۷۵ دستگاه تویوتا از امارات به خاک ایران وارد شده است که تویوتا لگسوس با ۳۲۳ دستگاه پیشتاز خودروهای تویوتا در ایران است.بعد از تویوتا لگسوس،تویوتا اف جی کروزر با ۲۸۰ دستگاه و تویوتا لند کروزر با ۲۶۸ دستگاه بیشترین سهم را در بین خودروهای وارداتی تویوتا از کشور امارات را دارند.

    بعد از تویوتا ، محصولات هیوندایی با ۵۷۸ دستگاه ، کیا با ۴۳۵ دستگاه،پورشه با ۲۰۰دستگاه و بنز با ۱۸۷ دستگاه خودرو بیشترین میزان واردات به ایران را داشته اند که در میان محصولات هیوندا،سوناتا با ۲۰۳ دستگاه و در میان محصولات کیا،سراتو با ۴۰۰ دستگاه بیشترین سهم را در صادرات امارات به ایران از آن خود کرده اند.

    بعد از امارات کشور عمان با صادرات ۱۱۳۴ دستگاه خودرو به ایران رتبه سومین واردکننده خودرو به ایران را به دست آورده است.تویوتا با ۸۲۳ دستگاه،هیوندایی با ۵۴ دستگاه و کیا با ۱۷ دستگاه ۳ محصولی هستند که بیشترین میزان واردات را از کشور عمان دارند.

    تویوتا هایلوکس،آریون و لگسوس ۳ خودرویی هستند که بیشترین سهم را از بازار صادرات خودروی عمان به ایران به خود اختصاص داده اند.

    جمع بندی کلی،سوناتا پیشتاز خودروهای وارداتی ایران
    طبق گزارش گمرک ایران، جمهوری کره،امارات و عمان کشورهایی هستند که بازار خودروهای وارداتی ایران را در دست خود دارند.همچنین هیوندایی،کیا و تویوتا سه کارخانه ای هستند که بازار خودروهای وارداتی ایران را در قبضه خود گرفته اند.به طوریکه در ۶ ماه نخست سال جاری ۸هزار و ۴۳۱ دستگاه خودروی هیوندایی،۲هزار و ۶۱۲ دستگاه خودروی کیا و ۱۹۹۷ دستگاه خودروی تویوتا به کشور وارد شده است.

    سوناتا با ۳۵۱۹ دستگاه،ایکس ۵۵ با ۲۳۳۴ دستگاه،سراتو با ۱۱۰۰دستگاه،هیوندا جنسیس و سنتافه با ۹۲۱ دستگاه و کیا اسپ.رتیج با۷۷۰ دستگاه خودروهایی هستند که بیشترین میزان را در بازار خودروهای وارداتی دارند.
     

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:ماشین,اخبار خودرو,اتوموبیل,سرگرمی,مطالب باحال,
  • گرانقیمت ترین گوسفند دنیا (+عکس)

     

    گرانقیمت ترین گوسفند دنیا (+عکس)
     
    گرانترین گوسفند Dolan ، یک گوسفند نر شش ساله متعلق بهMajid Abdul Reyim است.
    رشد اقتصادی در کشور چین، هر روز ادامه می یابد، کشوری که درست هفته پیش عنوان اولین تولید کننده ماشین طلا را به خود اختصاص داد، حالا یکی از مقامات ارشد آن میلیون ها دلار بابت خرید یک گوسفند می پردازد.

    به گزارش تکناز به نقل از بولتن نیوز، گوسفند Dolan که در واقع یک گونه نادر از گوسفند است، مشخصه های ویژه ای دارد که در مجموع تاجر ثروتمند چینی را مجذوب خود کرده است. از مشخصه های بارز آن می توان به بینی خمیده، گوش های بلند لغزان و دم دوتایی اشاره نمود، البته مشخصه بارزتر این است که تنها ۱۰۰۰ نمونه از آن در جهان وجود دارد. ارزش این گونه که در منطقه Kashgar در شمال غربی چین متولد شده، کیفیت بالای گوشت و پرواری سریع آن است.

    طبق تایید پرورش دهندگان گوسفند Dolan ، چینی های ثروتمند یکی از این گوسفندان را خریداری کرده و آن را در صندلی عقب لیموزین های گرانقیمت خود می گذارند و رانندگی می کنند. اغلب آنها مسلمان هایی هستند که در تجارت دام خوش شانسی آورده اند و حالا به دلیل علاقه مندی به این گوسفند آن را بعنوان یک حیوان خانگی نگهداری می کنند.

    قیمت این نوع گوسفند بستگی به ترکیب و خصوصیات ویژه آن دارد. از نقطه نظر آقای Liu مشخصه های بارز گوسفند پرورش یافته در Aksu ،تیرگی پشم ، گوش های بزرگ و صورت گرد آن است که نقش بارزی در قیمت آن دارد. از دیگر خصوصیات بارز این گونه، بدن تیره و دم سفید است که ارزش آن را بالا برده و پرورش دهندگان آن اغلب مجبور به خرید یک نمونه از این گونه و پرورش آن جهت افزایش گونه مورد نظر می باشند. یک نطفه از بهترین گونه گوسفند Dolan ارزشی بالغ بر ۳۰۰۰۰۰ یوان چین معادل ۴۷۰۰۰ دلار دارد.
    گرانترین گوسفند Dolan ، یک گوسفند نر شش ساله متعلق بهMajid Abdul Reyim است. او یکی از پرورش دهندگان این گونه در Kashgar می باشد و مدعی است که یک پیشنهاد ۱۴ میلیون یوانی داشته است اما این پیشنهاد را رد کرده است. به عقیده آقای Liu قیمت گوسفند Dolan در سال اخیر به سرعت بالا رفته، او دو رأس از آنها را در سال ۲۰۰۹ به قیمت ۲۵۰۰۰ یوان خرید و سال بعد ارزشی در حدود ۲۵۰۰۰۰ یوان داشتند.

    عشق یک راننده کامیون به علی کریمی (عکس جالب )

    عکس: عشق یک راننده کامیون به علی کریمی

    انگشتری که خانمها عاشقش می شوند +عکس

    در تصاویر زیر یکی از کارکنان sotheby در یک نشست خبری در هنگ کنگ در حال نشان دادن قطره خورشید می باشد.
     
    انگشتری که خانمها عاشقش می شوند +عکس - www.taknaz.ir

    به گزارش ایران ناز این الماس ۱۱۰ و ۳ دهم قیراطی با رنگ زرد خودش توانسته بالاترین درجه رنگ بندی برای الماس های زرد را به خود اختصاص دهد.
     
    انگشتری که خانمها عاشقش می شوند +عکس - www.taknaz.ir

    قطره خورشید در ۱۵ اکتبر در ژنو سوییس به فروش خواهد رسید و انتظار می رود قیمت فروش آن بین ۱۱ تا ۱۵ میلیون دلار باشد.
     
    انگشتری که خانمها عاشقش می شوند +عکس - www.taknaz.ir

    فوت ناگهانی علی دایی + عکس و گزارش خبری

     

     

     

                                  عکس و گزارشی از فوت بسیار تکان دهنده علی دایی

     

                   به ادامه مطلب بروید

    .: ادامه مطلب :.

    عکسهای جالب از تبلیغات دروغین !!

     

    آگهی های تبلیغاتی، مهمترین رکن شناسایی هر نوع کالا یا خدماتی به شمار می آیند.صاحبان مشاغل بر این باورند هر چه زرق و برق آگهی بیشتر باشد، مشتری بیشتر به سمت آن کشیده می شود.

    به گزارش تکناز ، بسیاری از صاحبان مشاغل و خدمات تن به صرف هزینه های گزاف و میلیاردی می دهند تا آگهی شان چشم های بیشتری را خیره به خود کند.

    اما روی دیگر این سکه اغراق و بزرگ نمایی است که در بسیاری از آگهی های شاهد آن هستیم.

    تصاویری ببینید از آگهی هایی که فاصله واقعیتشان با خودشان از زمین تا آسمان است!

    عکسهای جالب از تبلیغ های دروغین !! - www.taknaz.ir

                        عکسهای جالب از تبلیغ های دروغین !! - www.taknaz.ir

     

    این استخر بزرگ! که بچه ها را تا این حد ذوق زده کرده، آنقدرها هم که نشان می دهد، بزرگ نیست! شاید به اندازه همین لبخند برای بچه ها ذوق داشته باشد.

                                          بقیه در ادامه مطلب

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:عکس های دیدنی,مطالب جالب,عکس خنده دار,عکس باحال,عکس جالب,عکس جدید,,
  • کمیاب ترین رنگین‌ کمان های روی زمین + عکس

    به گزارش خبرگزاری مهر، سه رنگین کمان یکی در کنار دیگری، پدیده ای بسیار منحصربفرد است که همه دوستداران طبیعت آرزو دارند از آن عکسبرداری کنند. این پدیده به حدی نادر است که در طول 250 سال گذشته تنها 5 بار رویت شده است.

    11 جولای، «ریموند لی»، کارشناس هواشناسی آکادمی نیروی دریایی آمریکا موفق شد از این پدیده نادر در «برمرهوون» آلمان عکسبرداری کند.

    برای وقوع این پدیده عجیب به حضور ابرهای بسیار تاریک و باران شدیدی نیاز است که قطراتی با بزرگی یک اندازه داشته باشد.
    در این شرایط اگر خورشید از میان این ابرها عبور کند این امکان به وجود می آید که بیش از یک رنگین کمان تشکیل شوند.

    شکل گیری این رنگین کمانها به سبب یک بازتابش دوگانه یا سه گانه و حتی چهارگانه از نور در لابه لای قطرات باران است که به روشی آینه ای منعکس می شوند.

    براساس گزارش نشنال جئوگرافی، «ریموند لی» به همراه همکار خود، «فیلیپ لاون» توانست یک مدل ریاضی را برای پیشگویی اینکه این نوع رنگین کمان چگونه پدیدار می شود ابداع کرد.
     
    کمیاب ترین رنگین‌ کمان های روی زمین + عکس  - www.taknaz.ir

    کمیاب ترین رنگین‌ کمان های روی زمین + عکس  - www.taknaz.ir
    رنگین کمان دوتایی در میان مزارع کلورادو

    طولانی ترین موتورسیکلت در جهان

    این وسیله که دارای 22 متر طول و قابلیت سوار کردن 25 نفر را دارد توسط کالین اولکس فرنگی، مرد 31 ساله انگلیسی ساخته شده. سرعت این وسیله 56 کیلومتر در ساعت بیان شده است.


    ترین های جهان  - www.taknaz.ir

                                                بقیه عکس در ادامه مطلب

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:عکس های دیدنی,مطالب جالب,عکس خنده دار,عکس باحال,,
  • شغل قبلی این مردان نامدار!!

      آدولف هیتلر : Hitler

    در کودکی به مدرسه کلیسا می‌‌رفت و آرزو داشت کشیش بشود ولی در
     
     سال ۱۹۰۳ و پس از مرگ پدر از مدرسه بیرون انداخته شد. سپس به
     
     رشته هنر پرداخت ولی به دلیل بدقول بودن دو بار از آکادمی هنرهای
     
     زیبای وین اخراج شد. آدلف خسته، تنها، جوان و غمگین شب‌ها را در
     
     پانسیون می‌‌گذراند و برای پول درآوردن (نقاشی) می‌‌کرد و کارت پستال
     
     می‌‌کشید. اگر جنگ جهانی اول شروع نمی‌‌شد شاید او یک نقاش
     
     شکست‌خورده می‌‌شد.

    ولی پس از شروع جنگ هیتلر قلم را کنار گذاشت و اسلحه به دست
     
     گرفت و به ارتش آلمان پیوست. او آنقدر از جنگ لذت می‌‌برد که چند
     
     سال بعد تصمیم گرفت یک جنگ دیگر به راه بیندازد
     
    بنیتو موسولینی : Mosilini

    دیکتاتور فاشیست ایتالیایی برای یک روزنامه کار می‌‌کرد و داستان
     
     دنباله‌دار می‌‌نوشت. یکی از داستان‌های او (معشوقه کاردینال) نام داشت
     
     که داستان اندوهبار یک کاردینال قرن هفدهمی و معشوقه‌اش را بیان
     
     می‌‌کرد.
     
    فیدل کاسترو : Fidel Castro

    شایع است که (فیدل کاسترو) رهبر کوبا (بیسبالیست) بود و برای یکی از
     
     تیم‌های مهم لیگ آمریکا بازی می‌‌کرد ولی این گفته اشتباه‌است. حقیقت
     
     این است که کاسترو فقط در دوران دانشگاه و آن هم  در حد معمولی
     
     بیسبال کار می‌‌کرد. او در سال ۱۹۴۶ در مسابقات بیسبال دانشگاه‌های
     
     حقوق هاوانا مسئول پرتاپ توپ بود و آن کار ساده را هم بد انجام میداد.
     
     نکته این‌جاست که به گفته خودش به دانشگاه نرفته بود که توپ بازی کند
     
     بلکه رفته بود تا علم (حقوق) بیاموزد.

    لوگوی جدید شرکت اپل + عکس

    دانشجوی رشته طراحی اهل هنگ‌کنگ روز گذشته به مناسبت درگذشت مدیرعامل شرکت اپل، تصویر استیو جابز را به صورت سایه درون لوگوی شرکت اپل طراحی کرد.

    بر اساس گزارش تکناز به نقل از دیسکاوری، طراحی این دانشجوی 19 ساله بلافاصله در اینترنت منتشر شد. این دانشجو گفت: روزنامه‌هایی از آمریکا و آلمان برای خرید حق امتیاز این لوگو با او وارد مذاکره شده‌اند.

     

    لوگوی جدید شرکت اپل + عکس

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:steve jobs,استیو جابز,مرگ استیو جابز,ارم اپل,لوگو اپل,apple logo,
  • با مرد عجیب و جالب ضد یخ آشنا شوید + عکس

     «ویم هایف» هلندی که به مرد یخی معروف است، می‌تواند زیر یخ‌ها شنا کند و به‌راحتی در یک مخزن پر از یخ بایستد‌. او در یخبندان از کوه‌ها بالا می‌رود و رکورد‌های جهانی را یکی‌یکی درو می‌کند و همیشه آماده چالش‌های جدید است.
     
    آقای ویم هایف با ساختاری که بدن‌اش دارد، همه پزشکان، محققان و دانشمندان  را متعجب کرده و هیچ‌کدام نمی‌توانند به‌درستی توضیح دهند که چرا این اتفاق در بدن این مرد هلندی می‌افتد.
     
    با مرد عجیب و جالب  ضد یخ آشنا شوید + عکس - www.taknaz.ir
     
    آقای ویم هایف بر‌خلاف کسانی که شرایط عجیبی مثل او دارند، به زندگی جالب و سراسر هیجان‌اش‌اش می‌پردازد و از شرایط خاص خود، لذت می‌برد.
     
    او قادر است در دماهایی که برای افراد عادی کشنده است زندگی کند و اصلا دوست ندارد وقت‌اش را در آزمایشگاه‌ها هدر دهد.
     

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • دوست خوب یعنی این!!!!!

    دوست خوب یعنی این !! (عکس)

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:عکس های دیدنی,مطالب جالب,عکس خنده دار,عکس باحال,پند,دوست,,
  • بارسا و رئال پرطرفدارترين باشگاه هاي اروپا

    دو غول اسپانيايي رده هاي اول و دوم ليست پرطرفدارترين تيمهاي اروپايي را مال خود کرده اند ونمايندگان انگليس، ايتاليا و آلمان دررده هاي بعدي هستند.


     یوفا، لیست باشگاه پرطرفدار این قاره را در سال جاری اعلام کرد.

     این رده بندی بر اساس تعداد هواداران رسمی در داخل و خارج کشورها انجام شده است.

     باشگاه بایرن مونیخ در این رده بندی همانند سال گذشته در رده پنجم قرار دارد. 

     لیست ده باشگاه اول این رده بندی به شرح زیر است :

    ۱ - بارسلونا با ۶.۶۶۵.۰۰۰ هوادار

    ۲ - رئال مادرید با ۶.۳۳۰.۰۰۰ هوادار

    ۳ - منچستر یونایتد با ۵.۴۳۵.۰۰۰ هوادار

    ۴ - یوونتوس با ۵.۴۲۵.۰۰۰ هوادار

    ۵ - بایرن مونیخ با ۴.۴۴۵.۰۰۰ هوادار

    ۶ - گالاتاسرای با ۴.۲۷۰.۰۰۰ هوادار

    ۷ - میلان با ۳.۸۱۵.۰۰۰ هوادار

    ۸ - لیورپول با ۳.۷۳۰.۰۰۰ هوادار

    ۹ - اینتر میلان با ۳.۷۱۰.۰۰۰ هوادار

    ۱۰ - مارسی با ۳.۳۵۰.۰۰۰ هوادار

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:فوتبال,بارسا,رئال,لیورپول,اینتر,منچستر یونایتد,
  • پـَـَـ نــه پـَـَـــ

     
    بردم داداشم رو رسوندم کلاس،برگشتم ...
    مامانم میگه رسوندیش؟
    پَ نه پَ انداختمش تو چاه اینم پیرهنشه ...

     

     

     

                                       بقیه در ادامه مطلب

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:پ ن پ,جوک,جک,مطالب طنز,مطالب خنده دار,پـَـَـ نــه پـَـَـــ,
  • یک جک جالب!!!!

    چندی پیش جوکی به زبان انگلیسی در دنیای نت زاده  شد! که نکات ارزشمندی را در خصوص سیاست های رسانه های امریکا در برداشت - ترجمه ی فارسی جوک به شکل زیر است :

    مردی دارد در پارک مرکزی شهر نیویورک قدم میزند که ناگهان میبیند سگی به دختر بچه ای حمله کرده است مرد به طرف آنها میدود و با سگ درگیر میشود . سرانجام سگ را میکشد و زندگی دختربچه ای را نجات میدهد پلیسی که صحنه را دیده بود به سمت آنها می آید و میگوید :< تو یک قهرمانی >

    فردا در روزنامه ها می نویسند :

    یک نیویورکی شجاع جان دختر بچه ای را نجات داد

    اما آن مرد می گوید: من نیوریورکی نیستم

    پس روزنامه های صبح می نویسند:

    آمریکایی شجاع جان دختر بچه ای را نجات داد .

    آن مرد دوباره میگوید: من امریکایی نیستم

    از او میپرسند :خب پس تو کجایی هستی

     

    < من ایرانی هستم >

    فردای آن روز روزنامه ها این طور می نویسند :

     

    یک تند روی مسلمان سگ بی گناه امریکایی را کشت

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:جک,جک غضنفر,جک ترکی,جک 90,جک جدید,جک جدید خنده دار,جک باحال,,
  • تصاویر خنده دار!

     

     

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:عکس های دیدنی,مطالب جالب,عکس خنده دار,عکس باحال,عکس ,,
  • عکس های جالب از مسابقه دوی پیشخدمت‌ ها

    در این مسابقه پیشخدمت‌ها همراه با سینی حاوی نوشیدنی و لیوان و سایر متعلقاتی که باید سر میز هر مشتری ببرند، مسافت معینی را طی می‌کنند.

    بیش از 450 پیشخدمت رستوران و کافه بارهای آرژانتین در بوئنوس آیرس دور هم گرد آمده و مسابقه دوی نمادین خود را برگزار کردند.

    به گزارش تکناز ، در این مسابقه پیشخدمت‌ها همراه با سینی حاوی نوشیدنی و لیوان و سایر متعلقاتی که باید سر میز هر مشتری ببرند، مسافت معینی را طی می‌کنند.

    این مسابقه یکشنبه به وقت محلی در پایتخت آرژانتین انجام شده و برندگان جوایز ارزنده‌ای دریافت کردند.


    عکس های جالب از مسابقه دوی پیشخدمت‌ ها



    عکس های جالب از مسابقه دوی پیشخدمت‌ ها

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:عکس های دیدنی,مطالب جالب,عکس خنده دار,عکس باحال,,
  • دانلود کلیپ

    کلیپ حرکات دیدنی ورزش مهیج پارکور

    پاركور یک ورزش فوق العاده مهیج و تقریبا تازه تاسیس بوده که توانسته هواداران زیادی را به طرف خود جذب کند در این مطلب یک  دیدنی شامل مجموعه ایی از حرکات این ورزش زیبا که توسط افراد حرفه ای اجرا شده را برای شما کاربران همیشگی پاركور آماده دانلود کرده ایم.

     

    دانلود کلیپ

    | حجم : ۳٫۷۶ مگابایت

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • گرانترین اسباب بازی دنیا

    شرکتی الکترونیکی روباتی شگفت انگیز ابداع کرده است که احساساتی بوده و می تواند با شما حرف بزند اما قیمت بالای این اسباب بازی روباتیک برای شرکت سازنده و امکان موفقیت تجاری آن مشکل آفرین خواهد شد.

    به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت Hammacher Schlemmer روبات احساساتی به نام ERA را با قیمت 65 هزار دلار ارائه کرده است. ابزاری کاملا کنترل از راه دور که فرد می تواند با آن حرف بزند، اشاره کند و مفهوم پنج حس مختلف را به وی انتقال دهد.

    این روبات احساساتی از سویی بسیار سرگرم کننده و پیشرفته است و از سویی دیگر قیمت بالای آن می تواند از محبوب شدن آن در بازارهای جهان جلوگیری کند.

     

     

     

    قد ERA در حدود 137 سانتیمتر بوده و می تواند با استفاده از 19 موتور کوچک و پنهان تقریبا تمامی بخشهای بدنش را حرکت دهد. یک میکروفن و یک دوربین کوچک وظیفه دیدن و شنیدن روبات را به عهده دارد.

    این روبات علاوه بر اینکه می تواند در مکالماتی که در زمان حقیقی انجام می گیرند شرکت کند، می تواند شادی، گیج شدن، خشم، غمگینی و خجالت را نشان دهد. روبات این احساسات را با استفاده از زبان بدن، میزان شدت صدا، چشمها و آنتنهایی که از ال ای دی های چند رنگی برخوردار هستند، نشان می دهد.

     

     

     

    برای نمونه در صورتی که کاربر بخواهد حس شادی را در این ابزار ببیند، روبات صاف ایستاده و چشمهایش به رنگ سبز می درخشد و آنتنهای سبز رنگ خود را نیز به صورت صاف نگه می دارد. از سویی دیگر در هنگام خشم رنگ چشمهای وی قرمز شده و آنتنهای خود را به سمت عقب می کشد.

    بر اساس گزارش گیزمگ، تمامی این رفتارهای تعاملی را می توان از فاصله 30 متری و با استفاده از تبلتی هد-ست دار کنترل کرد. بدنه این روبات از اسکلت بندی آلومینیومی برخوردار بوده و پوسته آن پلاستیکی است و انرژی خود را از انرژی AC تامین می کند.

    آیا این تصویر سایه درختان است یا چند خانمی که در حال گذشتن از رودخانه هستند ؟

    عکس های جالب که باید خودتان حدس بزنید ؟

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:عکس های دیدنی,مطالب جالب,عکس خنده دار,عکس باحال,عکس خطای دید,,
  • فروش خانه پرنده

    رویای بسیاری از طرفداران پرواز در نهایت به واقعیت تبدیل شد! اکنون هر کسی با پرداخت ۱۲۵ هزار پوند تا ۱۶۰ هزار پوند مالک خودرویی خواهد شد که در صورت نیاز می تواند با آن پرواز کند.به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت “ترافوجیا” را به یاد دارید؟ شرکتی که از سالها قبل در تلاش بوده است تا طرح خودروهای پرنده خود را به واقعیت تبدیل کند؟

    این شرکت اکنون تولید محدود خودروی پرنده ترنزیشن خود را آغاز کرده است، خودروی پرنده ای واقعی با بالهای تا شدنی که این شرکت امیدوار است بتواند سالانه ۲۰۰ دستگاه از آن را به فروش برساند.

     

     

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:ماشین ÷رنده,,
  • کلیپ حرکات نمایشی با توپ

     

     

    یک کلیپ فری استایل فوق العاده جذاب و دیدنی را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم

    که پیشنهاد می کنم حتما این کلیپ زیبا را مشاهده نمایید.

     

     

    کلیپ فوق العاده دیدنی حرکات نمایشی با توپ FreeStyle

     

    دانلود کلیپ| حجم : ۱٫۱۵ مگابایت

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:دانلود کلیپ,دانلود فیلم کوتاه,کلیپ,کلیپ حرکات نمایشی,
  • بازی انلاین ضربات ایستگاهی

    ضربه آزاد یک بازی بسیار سرگرم کننده و جالب بوده که در آن شما در نقش زننده زربه قرار میگیرید و باید با انجام تنظیمات خاص سعی کنید که فرصت های خود را به گل تبدیل نمایید.

    لطفا تا بارگذاری کامل بازی صبر کنید

    برای شروع بازی کلیک کنید

     

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:بازی انلاین,فوتبال,بازی انلاین فوتبال,
  • بزرگ ترین غار دنیا در ویتنام + عکس

    ماموریت اکتشاف در بزرگترین غار جهان در ویتنام همچنان ادامه دارد و در پی این عملیات تصاویر جدیدی از این جهان عظیم زیرزمینی منتشر شده است.

    به گزارش مهر، یکی از بزرگترین پدیده های طبیعی در جهان، غار "هانگ سون دونگ" در نهایت عظمت در پس جنگلهای انبوه ویتنام پنهان شده است اما تیمی از غارنوردان به کمک کشاورزان محلی همچنان در حال پیشروی در این غار عظیم بوده و تصاویر جدیدی را از اعماق این جهان زیر زمینی منتشر می کنند.

    بزرگ ترین غار دنیا در ویتنام + عکس www.taknaz.ir

    "هوارد و دب لیمبرت" زن و شوهری هستند که از سال 2009 اکتشاف در این غار را آغاز کرده و به سرعت توانستند بخشهایی از این غار عظیم را بیابند که نفوذ نور به داخل آن باعث شده بود درختان جنگل نیز درون غار را یافته و در آن به رشد و نمو بپردازند.

    محققان دانشگاه پوردو که بخشی از تیم اکتشاف سال 2010 این غار را تشکیل می داده اند می گویند به راحتی می توان یک هواپیما را در میان بخشهایی از این غار حرکت داد، البته بهتر است کسی چنین تجربه ای را آزمایش نکند!

    بر اساس گزارش دیسکاوری، طول این غار تا به حال 6 هزار و 500 متر محاسبه شده و در بخشهایی ارتفاع آن به 200 متر و وسعت آن به 80 متر می رسد، به شکلی که می توان آن را با یک شهر کوچک و یا با تالار اصلی شهر فیلادلفیا مقایسه کرد.

    بر اساس گزارش دیسکاوری، در حالی که در جهان غارهای طولانی تر و عمیق تری وجود دارند، ابعاد مسیرهای زیرزمینی غار "هانگ سون دونگ" این ساختار طبیعی را به عظیم ترین غار جهان تبدیل کرده و رکورد پیشین غار Deer را در جزیره بورنئو شکسته است.

    در ادامه تصاویری دیگر از این غار را به نقل از نشریه دیسکاوری مشاهده می کنید:

    بزرگ ترین غار دنیا در ویتنام + عکس www.taknaz.ir

    بزرگ ترین غار دنیا در ویتنام + عکس www.taknaz.ir

    بزرگ ترین غار دنیا در ویتنام + عکس www.taknaz.ir

    بزرگ ترین غار دنیا در ویتنام + عکس www.taknaz.ir

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • عکسهای جالب از قطار پولدارهادر هند + عکس

                        عکسهای جالب از قطار پولدارهادر هند + عکس

    هندی ها همیشه کارهای عجیبی انجام میدهند!قطار اشرافی که به مسافران سرویس فوق العاده ای میدهد،از همین دسته کارها می باشد.این در حالیست که فقر همچنان در کوچه و پس کوچه های بمبئی, کراچی و سایر شهر های بزرگ این کشور درحال توسعه ,جولان می دهد و خیلی ها همچنان محتاج نان شب اند.

    به گزارش تکناز با این وجود به هیچ عنوان نمی توان پیشرفت های هندی ها در تکنولوژی و صنایع سبک را نادیده گرفت.تصاویر زیر یکی از تازه ترین ابتکارات هندی ها را که یکی از مجلل ترین قطارهای مسافرتی است را به تصویر کشیده است.این قطار با امکانات بالا و فضایی مجلل،سفر راحتی را برای مسافران خود به ارمغان می آورد.البته اگر پول خرید بلیط را داشته باشید!!

                                          عکس ها در ادامه مطلب

    .: ادامه مطلب :.

    20to20

    مدیر سایت

    20to20

    http://20to20.loxblog.com

    بیست تو بیست *عکس * دانلود* مطالب باحال* جوک

    بیست تو بیست *عکس * دانلود* مطالب باحال* جوک

    بیست تو بیست *عکس * دانلود* مطالب باحال* جوک

    بیست تو بیست *عکس * دانلود* مطالب باحال* جوک