بیست تو بیست *عکس * دانلود* مطالب باحال* جوک
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود تم ویندوز 7 برچسبی برای نوکیا Windows 7 Sticker S60v5^3

Windows7-Stickers2.jpgاین تم فوق العاده برای گوشی های سیمبین ورژن 3 ویرایش پنجم و سیمبین 3 می باشد که با واترمارک لوگو ویندوز و ویندوز 7 و منوهای برچسب مانند که علاوه بر این حالت آیکون منو ها نیز به کلی تعویض شده و همچنین ادغام رنگهای شاد فضایی تازه به گوشی شما می بخشد..دانلود در ادامه مطلب... ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • دانلود بازی STCC The Game 2|2011

    STCC The Game 2

    STCC The Game 2 نام یک بازی اتومبیل رانی است که بر اساس مسابقات قهرمانی ۲۰۱۰ سوئد طراحی گردیده است . نسخه شماره ۲ این بازی که هم اکنون در دانلود کده فراهم آورده ایم به دنبال موفقیت چشم گیر ورژن قبلی با نام STCC طراحی گردیده است . گیمر در این بازی ابتدا با انتخاب ملیت خود و سپس یک شخصیت قهرمانی پا به عرصه مسابقات گذاشته و به سوی کسب رتبه اول در تونومنت ها و کاپ های مختلف می رود . نکته جالب توجه در STCC The Game 2 گنجانده شدن اتومبیل های فرمول ۱ می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در کنار مسابقات معمولی ، رانندگی با این اتومبیل ها را نیز تجربه کنید . تعداد اتومبیل های موجود در این بازی به عدد ۲۹ رسیده که در ۱۱ کلاس مختلف انتظار شما را می کشند . از جمله قابلیت های جدید در STCC امکان انجام بازی به صورت مولتی پلیر تا ۲۵ نفر می باشد که می تواند تجربه یک رالی واقعی را برایتان به ارمغان آورد .


    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • جدید ترین تصاویر مرداد ماه 90 شبنم قلی خانی

    در ادامه مطالب

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • عکسهای جدید از لیلا اوتادی در مرداد 90

    در ادامه مطالب

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • هواپیمای 70 درصد طلای شاهزاده سعودی !! + عکس

    فارس ، انتشار تصویری از هواپیمای "الولید بن طلال بن عبد العزیز" در صفحات مختلف اینترنت اعتراض و مخالفت بسیاری در عربستان سعودی به راه انداخته است.

    هواپیمای 70 درصد طلای شاهزاده سعودی !! + عکس - www.taknaz.ir


    تصویر منتشر شده در صفحات مختلف اینترنت از رفاه و اسراف بیش از حد خاندان سعودی پرده برمی‌دارد، چراکه در زیر این تصویر ذکر شده بود که بیش از ۷۰ درصد داخل این هواپیما از طلا ساخته شده است.

    در واکنش به این تصویر برخی از فعالان و کاربران در توئیتر و فیس بوک از حرام بودن استفاده از چنین هواپیمایی در حالی که بسیاری از مردم عربستان حتی نمی‌توانند لقمه نانی برای سیر کردن شکم خود پیدا کنند و بسیاری از کودکان فقیر سعودی در آستانه مرگ در اثر سوء تغذیه هستند، سخن گفتند.
    هواپیمای 70 درصد طلای شاهزاده سعودی !! + عکس - www.taknaz.ir

    در حالی که شاهزادگان سعودی اینگونه غرق در رفاه هستند و سرمایه‌های حاصل از فروش نفت را اینچنین هزینه می‌کنند، بر اساس آمار رسمی بیش از ۲۲ درصد جمعیت ۲۲ دو میلیونی عربستان سعودی زیر خط فقر مطلق قرار دارند .

    شاهزاده ولید بن طلال از جمله شخصیت‌های بسیار ثروتمند خاندان سعودی و جهان بشمار می‌آید و برپایه آخرین رتبه بندی از ثروتمندترین مردان جهان وی رتبه پنجم را احراز کرد.

    ولید بن طلال به داشتن فساد اخلاق و انواع روابط نامشروع و پرونده‌های مختلف قضایی در کشورهای مختلف جهان در این ارتباط معروف است.
     

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • سی کار 30 ثانیه ای برای داشتن زندگی بهتر !

     

    1. تُن صدایتان را تغییر دهید. برای ۳۰ ثانیه سعی کنید نرم تر، آرام تر، و کمی خوشایندتر صحبت کنید. با نتایج شگفت انگیزی روبه رو خواهید شد. آیا می دانستید وقتی با صدای نرم تر و آرام تر به بچه ها دستور بدهید، نسبت به اینکه سرشان داد بزنید، تأثیر بیشتری خواهد داشت؟ اگر در کار خسته شده اید، حتی فقط برای ۳۰ ثانیه سعی کنید لحن صدایتان را آرام تر کنید، شاید زودتر به نتیجه رسیدید!

    ۲.
    ایده های قدیمیتان را به یاد آورده و دوباره آنها را از سر گیرید. برای ۳۰ ثانیه، ایده قدیمیتان را دوباره امتحان کنید. آیا این ایده ی یک اختراع، یک پروژه کاری، یا کاری بوده که به نظرتان خسته کننده می آمده؟ یکی از آن کارها را انتخاب کرده و یک بار دیگر امتحانش کنید. تصور کنید اگر همه ی آدم ها اینقدر جرات داشتند که از نبوغ خدادادی در جهت استعدادهایشان بهره گیرند چه می شد؟ می دانید چه چیزهای جدیدی در دنیا ابداع می شد؟

    ۳.
    برای ۳۰ ثانیه به یک نفر یک فرصت دوباره بدهید. یک بار دیگر به حرف هایش گوش دهید یا یک بار دیگر به او فرصت دهید شاید که تغییر کرده باشد.

    ۴.
    به فرزندانتان بگویید "دوستتون دارم" و "به شما افتخار می کنم." به چشم هایشان نگاه کنید، و به آن ها نشان دهید که چقدر برایشان ارزش قائلید. تصور کنید اگر همه ی والدین ۳۰ ثانیه در روز هم که شده به فرزندانشان اطمینان خاطر می دادند، شاهد چه تغییرات شگرفی بودیم.

    ۵.
    دفعه ی بعدی که منتظر خشنودی آنی یا چیزی بودید که نمی توانید در همان لحظه داشته باشید، برای آنچه که در حال حاضر دارید، ۳۰ ثانیه از خدا تشکر و قدردانی کنید. این کار باعث تغییر رفتارتان خواهد شد.

    ۶.
    ۳۰ ثانیه محکم تر و صاف تر بایستید و سرتان را بالاتر بگیرید. در چشم های دیگران نگاه کنید و با اطمینان بیشتر راه بروید. ببینید چه احساس خوبی دارد.

    ۷.
    کاری را که قبلاً از انجام آن دست کشیده اید و نیمه رها کرده اید را انتخاب کنید که امروز انجامش دهید. ۳۰ ثانیه بیشتر طول نمی کشد که برای انجام کاری تصمیم بگیرید. قولتان را پیش خودتان نگه دارید و مطمئن باشید که حتماً انجامش خواهید داد.

    ۸.
    به هم ریختگی هایی که کس دیگری ایجاد کرده را تمیز و مرتب کنید.

    ۹.
    از کسی تعریف و تمجید کنید.

    10.
    برای چیزی یا کسی که باورش دارید، بایستید. یک جمله ی حمایت کننده، حوزه ی نفوذ شما را گسترده تر خواهد کرد.

    ۱۱.
    کسی را در کارش تشویق کنید و به او اطمینان خاطر بدهید. به او بگویید که "تو می توانی!" او را باور داشته باشید و این باور را نشان دهید.

    ۱۲.
    کسی را که دوست دارید بیشتر با او آشنا شوید را به خانه تان دعوت کنید. می توانید شام را کنار هم صرف کنید. از این دعوت برای یک دوستی تازه استفاده کنید.

    ۱۳.
    به مدت ۳۰ ثانیه در جمع همسرتان را ناز و نوازش کنید. دستتان را پشتش بکشید، انگشتانتان را در موهایش فرو ببرید، نرم و آرام بغلش کنید، دستش را به نرمی فشار دهید، یا حتی یک بوسه تند و چابک. خیلی خوب است اگر بچه هایتان بفهمند که پدر و مادرشان همدیگر را دوست دارند و برای ابراز علاقه به هم راحت هستند. مطمئناً اگر همه ی زوج ها فقط ۳۰ ثانیه در روز برای چنین کاری وقت می گذاشتند، این قدر زندگی های زناشویی درهم و برهم نبود.

    ۱۴.
    یک کلمه ی جدید (کلمه ای از زبانی خارجی که به خوبی به آن تسلط ندارید) یا یک چیز تازه در مورد یک فرهنگ دیگر یاد بگیرید.

    ۱۵.
    چکی به مبلغ %۱۰ از حقوق ماهانه تان بنویسید و به مؤسسات خیریه هدیه کنید.

    ۱۶.
    هر روز ۳۰ ثانیه برای غالب آمدن بر ترس ها و شجاعانه روبه رو شدن با همه ی موقعیت های زندگی تان دعا کنید. رفتاری مثبت و هدفی مثبت در ذهن داشته باشید. برای کارهای آن روزتان طبق اولویت ها برنامه ریزی کنید. بعد از ۳۰ ثانیه برای تغییر آماده خواهید بود.

    ۱۷.
    از کسی بپرسید، "حالت چطور است" و واقعاً به جوابی که به شما می دهد خوب گوش کنید.

    ۱۸.
    مبلغی (در حد توانایی) در یک پاکت گذاشته و با عنوان "ناشناس" برای کسی بگذارید که می دانید به آن احتیاج دارد. نیکوکاری بدون اینکه شناخته شوید احساسی فوق العاده در شما ایجاد خواهد کرد. امتحان کنید!

    ۱۹.
    یک اقدام سریع برای محیط زیست بکنید. به پرنده ها غذا بدهید، زباله ها و آشغال ها را جمع و جور کنید و…

    ۲۰.
    یک صبحانه ی عالی برای خود انتخاب کنید (انرژی روزانه ی خود را با یک تصمیم ۳۰ ثانیه ای شروع کنید). کمتر مواد قندی بخورید و بیشتر پروتئین و میوه بخورید و صبحانه ای سالم و مقوی برای خود انتخاب کنید.

    ۲۱.
    اگر خیلی وقت است که درون خانه یا شرکت هستید، بیرون بروید و اجازه بدهید که نور آفتاب روی صورتتان بنشیند. این کار حالتان را خیلی سریع بهبود خواهد داد.

    ۲۲.
    وقتی کسی از شما تقاضای کمک خواست (کمک مالی)، پاسخ مثبت بدهید.

    ۲۳.
    در هر موقعیتی از ورزش کردن غافل نشوید حتی یک نرمش سرو گردن 30 ثانیه ای ...

    ۲۴.
    یک دانه بکارید (یا اگر وارد هستید، یک نهال بکارید). تصور کنید اگر میلیون ها آدم روی زمین این کار را بکنند دنیا شاهد چه فضای سبز پایان ناپذیری خواهد بود.

    ۲۵.
    چراغ اتاق هایی که خالی است را خاموش کنید (لامپ اضافی خاموش). هر ۳۰ ثانیه هم ارزش دارد.

    ۲۶.
    در سطل زباله ی خانه چند کیسه ی زباله بگذارید تا انواع مختلف زباله ها را جداگانه دور بریزید. شما بازیافت زباله را از همین امروز شروع کرده اید.

    ۲۷.
    یک عادت بدتان را در ۳۰ ثانیه ترک کنید؛ و ۳۰ ثانیه به ۳۰ ثانیه آن را تکرار کنید.

    ۲۸.
    ۳۰ ثانیه بخندید. استرستان فروکش خواهد کرد.

    ۲۹.
    آب را به مقدار کافی بنوشید.

    ۳۰.
    ۳۰ ثانیه از هر آنچه که دارید احساس رضایت کنید؛ و همیشه قدردان نعمت های خداوند باشید.
     
     
    منبع : پرشین استار

     

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • دریای بسیار عجیبی که در قرآن آمده+ عکس

    در شهر توریستی اسکاگن این زیبایی را می توانید در سجیه دید، این شمالی ترین شهر دانمارکیهاست، جایی که دریای بالتیک و دریای شمال بهم میپیوندند. دو دریای مختلف با هم یکی نمی شوند و بنابرین این راستا بوجود می آید.http://www.taknaz.ir/upload/64/0.517914001327311106_taknaz_ir.jpg

    و این همان چیزی است که در قرآن آمده است.

    سورة مبارکه الرحمن

    مَرَجَ الْبَحْرَیْنِ یَلْتَقِیانِ (۱۹) بَیْنَهُما بَرْزَخٌ لا یَبْغِیانِ (۲۰) فَبِأَیِّ آلاءِ رَبِّکُما تُکَذِّبانِ (۲۱) یَخْرُجُ مِنْهُمَا اللُّؤْلُؤُ وَ الْمَرْجانُ (۲۲)

    ۱۹٫ دو دریا را به گونه ای روان کرد که با هم برخورد کنند.۲۰٫ اما میان آن دو حد فاصلی است که به هم تجاوز نمی کنند.۲۱٫ پس کدامین نعمتهاى پروردگارتان را انکار می کنید؟ ۲۲٫ از آن دو، مروارید و مرجان خارج می ‏شود.

    سوره مبارکه فرقان آیه ۵۳:

    « و هو الذی مَرَجَ البحرینِ هذا عَذبٌ فُراتٌ و هذا مِلحً اُجاجً وَ جَعَلَ بَینَهما بَرزَخا و حِجراً مَهجوراً»

    و اوست کسی که دو دریا را موج زنان به سوی هم روان کرد این یکی شیرین و آن یکی شور و تلخ است ومیان آندو حریمی استوار قرار داد.

     

    منبع : آخرین نیوز

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • ترفند جالب زنان عربستانی برای رانندگی کردن !! (عکس)

    ترفند جالب زنان عربستانی برای رانندگی کردن !! (عکس)http://www.taknaz.ir/upload/64/0.300950001327169607_taknaz_ir.jpg

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:عکس های دیدنی,مطالب جالب,عکس خنده دار,عکس باحال,,
  • اس ام اس های مناجات ( بهمن 90)

     
    خداوندا

    دستم به آسمانت نمی رسد

    اما تو که دستت به زمین می رسد

    "بلندم کن "

    ****************


    خدایا ! مگذار دعا کنم که مرا از دشواری ها و خطر های زندگی مصون داری بلکه دعا کنم تا در رویارویی با آنها بی باک و شجاع باشم . مگذار از تو بخواهم ، درد مرا تسکین دهی بلکه توان چیرگی بر آن را به من ببخشی !
     

    ****************


     

    هزار بار عهد بستم و هزار بار توبه شکستم و بر اسب عصیان نشستم
     

    دانی که در خفا چه بوده ام و چه هستم !
     

    به لب آه و و به دل جاه و زبان کوتاه !
     

    پس مرا به سر انگشت نیم نگاهی نگاه دار و به غیر خود وا مگذار
     

    ****************


     

    سپاس خدارا که رخصتم داد تا هر آن گاه بخواهم با او خلوت کنم ورازها ونیازهایم را بی هیچ واسط های به وی بگو یم
    امام سجاد علیه السلام
     

    ****************


     

    من خدا را در نگاه آنانی دیدم که خود نیازمند محبت بودند ولی باز محبت می کردند ...
     

    ****************


     

    خدای من...چگونه ناامید شوم در حالی که تو مهربان خدایِ منی!
     

    ...چگونه از حالم شکایت کنم، درحالی که بر تو مخفی نیست!؟
     

    یا چگونه گفتارم را توضیح دهم،در حالی که که این گفتار از تو،به سوی تو روانه است!؟
     

    ****************


     

    خداوندا مرا از کسانی قرار دِه که دنیای شان را برای دین شان میفروشند
    نه دین شان را برای دنیای شان!
     

    ****************


     

    الهی! چه خوش روزگاری است روزگار دوستان تو با تو،
    چه خوش بازاری است بازار عارفان در کار تو،
    چه آتشین است نفسهای ایشان در یاد تو،
    چه خوش دردی است درد مشتاقان در سوز شوق و مهر تو،
    چه زیباست گفت و گوی ایشان در نام و نشان تو.
     

    *******************************
     

    الهى! ذکر تو مرا دین است و مهر تو مرا آیین و نظر تو عین الیقین ، من تو را جویم که در ملکوت تو کمتر از تار مویم.
    الهى! باغم و حسرتم و بى توبه حیرتم ،در زندان محنتم بستهء مشیتم.
     

    ****************


     

    الهی تو چه بی انتها میبخشی ما چه حسابگرانه تسبیح میگوییم
     

    ****************

    آنگاه که دوست داری همواره کسی به یادت باشد به یاد من باش که من همیشه به یاد تو هستم . ( از طرف بهترین دوست تو خدا )
     

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • پـَـَـ نَ پـَـَــ جالب و خواندنی آخر هفته !

    پـَـَـ نَ پـَـَــ  جالب و خواندنی آخر هفته !در ادامه مطلب

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • حسرت یعنی این !! (عکس)

    حسرت یعنی این !! (عکس)

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • کلیپ حرکات نمایشی با توپ

    یک کلیپ فری استایل فوق العاده جذاب و دیدنی را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم که پیشنهاد می کنم حتما این کلیپ زیبا را مشاهده نمایید.

     

    کلیپ فوق العاده دیدنی حرکات نمایشی با توپ FreeStyle

     

    دانلود کلیپ| حجم : ۱٫۱۵ مگابایت

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • مرگ جوان ترین مهندس مایکروسافت +عکس

    جوان‌ترین کارمند و مهندس کمپانی مایکروسافت در سن شانزده سالگی در اثر نارسایی قلبی درگذشت.     «آرفا کریم» دختر باهوش که اصالتا اهل کشور پاکستان بود از اواخر ماه دسامبر ۲۰۱۱ میلادی دچار حمله صرع و تشنج شد و نهایتا در بیمارستان درگذشت. وی در سن ۹ سالگی موفق شده بود مدرک مهندسی MCP مایکروسافت را دریافت کند.    بعد از گرفتن این مدرک در سن ۹ سالگی، از طرف بیل گیتس که آن زمان مدیرعامل اجرایی کمپانی مایکروسافت بود تشویق شد و از او برای ادامه همکاری خواسته شد به امریکا سفر کند. پیش بینی می‌شد که وی یکی از خلاقان آینده بازار آی تی دنیا شود که اجل به وی امان نداد.     منبع : مشرق

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • باحس بویایی عمرخودرا به درستی تخمین بزنید

    تخمین عمر با حس بویایی

    www.safa30ty.com | باحس بویایی عمرخودرا به درستی تخمین بزنید

    سلامت نیوز : با افزایش سن حواس انسان‌ها رو به ضعف می‌گذارد و به همین دلیل آن‌ها برای خواندن نیاز به عینک و برای شنیدن بهتر نیاز به سمعک پیدا می‌کنند.
    اما نتایج یک تحقیق جالب نشان می‌دهد از دست دادن حس بویایی در سنین پیری یکی از نشانه‌های نزدیک بودن زمان مرگ شماست.
    دانشمندان مرکز پزشکی دانشگاه راش در شیکاگو متوجه شدند هرچه قدر یک فرد در تشخیص عطرها و بوهای عادی توانایی بیش‌تری داشته باشد به همان اندازه شانس بیش‌تری برای زنده ماندن در سال‌های آینده خواهد داشت.
    این تیم روی هزار داوطلب بین ۵۳ تا ۱۰۰ سال ۱۲ آزمایش مختلف بویایی انجام دادند.
    دکتر روبرت ویلسون در این باره گفت: ما بوهای مختلفی مانند بوی سیگار، لیمو، فلفل سیاه، شکلات و مانند آن‌ها را برای افراد تولید کردیم و توانایی شامه آن‌ها را در تشخیص این بوها سنجیدیم. البته هیچ کدام از شرکت‌کنندگان در این تحقیق به بیماری‌های مغزی یا پارکینسون دچار نبودند.
    این تحقیقات به مدت ۴ سال ادامه پیدا کرد و در این مدت ۲۷٫۶ درصد از این افراد جان خود را از دست دادند. در نهایت شگفتی دانشمندان متوجه شدند افرادی که از بین این ۱۲ بوی مختلف فقط قادر به تشخیص ۶ بو بودند با احتمال ۳۶ درصد بیش‌تر از دیگران در معرض خطر مرگ قرار داشتند. این در حالی است که افرادی که توانستند از بین این ۱۲ بو ۱۱ مورد را تشخیص دهند کم‌تر از دیگران در این مدت جان خود را از دست داده بودند.
    زمانی که دانشمندان فاکتورهای دیگر مانند سن، ناتوانی جسمی، افسردگی و مانند آن‌ها را نیز در نظر گرفتند باز هم همین نتایج پابرجا بودند.
    دکتر ویلسون و تیم همراهش با انتشار نتایج تحقیقات خود در نشریه حس‌های شیمیایی در این باره اعلام کردند: این مطالعات نشان می‌دهد افرادی که در تشخیص بوهای مختلف در سنین پیری مشکل دارند بیش‌تر از دیگران ممکن است جان خود را از دست بدهند.
    مطالعات قبلی هم نشان داده بود ناتوانی در تشخیص بوها می‌تواند یکی از نشانه‌های معمول بیماری‌های مغزی و تخریب کننده اعصاب باشد. تمام این شرایط به آرامی در بدن رخ می‌دهند و در دراز مدت خطر مرگ یک فرد را افزایش می‌دهند.

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • اس ام اس جوک جدید و باحال


    در ادامه مطلب

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • سوپرایز بزرگ سونی Sony Xperia s رونمایی شد + عکس

    در نهایت شرکت سونی پس از خرید سهم اریکسون با گاکی بسیار محکم پا به عرصه ساخت گوشی های هوشمند نهاد . Sony Xperia s نام اولین گوشی ساخت شرمت سونی است که در هفته های گذشته با نام های Arc HD و یا Sony Ericsson Xperia Nozomi از آن نیز یاد می شد .

    این گوشی که در سه ماه اول ۲۰۱۲ با اندروید ۲٫۳ وارد بازار می شود با دارا بودن نمایشگر ۴٫۳ اینچی که رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد و پردازشگر ۱٫۵GHz و یک گیگابایت رم قدرت خوبی به آن داده است.

    این تلفن در دو مدل ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی ارایه خواهد شد و امکان افزایش حافظه را ندارد. دوربین هم کاملا دوست داشتنی و ۱۲ مگاپیکسلی است. و یک دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی هم در جلو قرار گرفته است.

    قیمت Xperia S هنوز مشخص نشده .

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • دانلود مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۲ – The 69th Annual Golden Globe Awards 2012

    جایزه گولدن گلوب (به انگلیسی: Golden Globe Award) نام مجموعه جوایزی است که هرساله در ایالات متحده آمریکا توسط اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود به بهترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی اهدا می‌گردد. این جایزه برای اولین بار در سال ۱۹۴۴ به فیلم‌های تولیدی و محصولات تلویزیونی تعلق گرفت. مهم‌ترین جایزه آکادمی با نام «بهترین فیلم» یکی از مهم‌ترین رقابت‌های فیلم‌سازان محسوب می‌شود. همچنین جایزه «یک عمر فعالیت هنری» یکی از مهم‌ترین جوایز گولدن گلوب است که هرسال به یکی از بزرگان عرصه سینما و تلویزیون آمریکا داده می‌شود. جوایز گولدن گلوب معمولاً معیار خوبی برای پیش‌بینی فیلم‌های راه‌یافتنی به جوایز اسکار است. اما امسال گلدن گلوب برای ایرانی ها نگرشی دیگر داشت. امسال ، فیلم فاخر "جدایی نادر از سیمین" به کارگردانی اصغر فرهادی ، جایزه بهترین فیلم خارجی در گلدن گلوب را از آن خود کرد. او این جایزه را متعلق به مردم سرزمین خود ، ایران ، می داند و به همه ی هموطنان خود آن را اهدا کرد. در این پست ، شما می توانید تمامی مراسم گلدن گلوب را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید. همچنین امکان دریافت جداگانه قسمت "Foreing Language Film" که جایزه آن به اصغر فرهادی اهدا می شود نیز وجود دارد.

    |مراسم با کیفیت عالی HD 720p و به صورت کامل به مدت زمان ۱۲۶ دقیقه می باشد|

    |به همراه دانلود جداگانه قسمت دریافت جایزه فیلم "جدایی نادر از سیمین" ساخته اصغر فرهادی|

     

    golden globe awards 2012 cover دانلود مراسم گلدن گلوب 2012   The 69th Annual Golden Globe Awards 2012

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • باورتون نمیشه ولی حدس بزنید !! + عکس

    باورتون نمیشه ولی حدس بزنید !! + عکسhttp://www.talab.ir/upload/63/0.011301001326704817_taknaz_ir.jpg

    اگر تونستی حدس بزنی این چیه؟

    .

    .

    .

    .
    .
    .

    یه راهنمایی: این عکس در سال 1956 گرفته شده.

    حالا می تونی حدس بزنی؟

    نه؟

    یه کمی فکر کن بابا

    .

    .

    .

    بگم؟

    .

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .


    این یک هارد کامپیوتر با فضای ذخیره 5 مگابایت هست !!!!

    یعنی در مقابل هاردهای 500 گیگابایتی الان هیچی نیست، مثلاً فقط به اندازه یک عکس ساده جا داره !!!


    منبع: روزنه آنلاین

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • فرق هدیه های روز پدر با روز مادر!+ عکس

    در این تراكم نقاط هدایا با رنگ سفید مشخص گردید است  :6qwup3:
     
    http://www.talab.ir/upload/63/0.440350001326469213_taknaz_ir.jpg
     

    اینم از شانس ما... :53:

     

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • ثروت واقعی ملکه انگلیس چقدر است‬؟

    ثروت واقعی ملکه انگلیس چقدر است‬؟
     
    ثروت واقعی ملکه انگلیس چقدر است‬؟  - www.taknaz.ir

    به گزارش  تکناز به نقل از جام نیوز، سایت کانادایی "ایران تو" روز سه شنبه 27 دسامبر (6 دی) در خبری نوشت: «الیزابت الکساندر ماری که بیشتر به ملکه الیزابت دوم مشهور است، هم اکنون رییس و سردمدار پادشاهی متحد بریتانیای کبیر است که در نظام مشروطه انگلیس سرپرستی و ریاست 15 کشور دیگر مشترک‌المنافع از جمله کانادا، استرالیا و نیوزیلند را بر عهده دارد. ملکه الیزابت دوم که دختر بزرگ شاه جرج ششم و ملکه الیزابت بود، در سال 1926 به دنیا آمد و در 25 سالگی به پادشاهی انگلیس رسید و اکنون بیش از پنج دهه است که حکمرانی بر این کشور را بر عهده دارد.

    ازدواج الیزابت با داماد بدون مال و اموال


    الیزابت دوم در روز 21 آوریل 1926 در محله میفر در لندن به دنیا آمد. وی در 10 سالگی نخستین بار پرنس فیلیپ همسر فعلی خود را که شاهزاده فیلیپوسِ یونان و دانمارک بود، ملاقات کرد و آن‌ها در 20 نوامبر 1947 با یکدیگر در کلیسای وست مینیستر ازدواج کردند. آن‌ها به نوعی پسر عمو و دختر عموی دوم کریستین ششم پادشاه دانمارک و پسر عمو و دختر عموی سوم ملکه ویکتوریا محسوب می‌شوند. فیلیپ پیش از ازدواج با الیزابت هویت یونانی و دانمارکی خود را رد کرد و مذهب خود را نیز از ارتودوکس به آنگلوساکسون تغییر داد و عنوان ستوان فیلیپ ماونتباتن را که نام فامیل مادری‌اش بود، برای خود برگزید.

    ثروت شخصی ملکه


    ثروت شخصی ملکه الیزابت سال‌ها است که به یک موضوع مهم در محافل مختلف تبدیل شده و این در حالی است که برخی ثروت وی را 450 میلیون دلار آمریکا تخمین می‌زنند. (نشریه فوربس، منتشر شده در سال 2010). ارزش سهام مالی خانواده سلطنتی نیز 383 میلیون پوند برآورد شده است.

    هزینه‌هایی که خاندان سلطنتی به مالیات دهندگان انگلیسی تحمیل می‌کند


    مهم‌ترین انتقادی که دائماً از خانواده سلطنتی انگلیس می‌شود این است که این خانواده هزینه های بسیاری را بر مالیات دهندگان انگلیسی تحمیل می‌کند و این در حالی است که ذات و ماهیت خانواده سلطنتی انگلیس یک ماهیت غیر مثبت و غیر مفید است. بر اساس گزارش‌های مربوط به حسابرسی که اخیرا منتشر شده است، هزینه ای که ملکه الیزابت دوم و خانواده سلطنتی سال گذشته میلادی بر هر یک از مالیات دهندگان انگلیسی تحمیل کردند، برابر با 1.14 دلار بود. این در حالی است که دفتر ملکه اعلام کرده است این هزینه های تحمیل شده در سال 2009 معادل 68.6 میلیون دلار بود و در سال گذشته 2.48 میلیون دلار افزایش نشان می‌دهد.

    10.26 هزینه مسافرت‌های اعضای خانواده سلطنتی


    این در شرایطی است که برای پرداخت هزینه های مسافرت
    و همچنین پرداخت هزینه های مربوط به مصرف انرژی و حقوق کارکنان محل سکونت خانواده سلطنتی مانند کاخ باکینگهام از بیت‌المال استفاده می‌شود. جدول‌های منتشر شده در این زمینه نشان می‌دهد که هزینه مسافرت‌های اعضای خانواده سلطنتی از 10.26 میلیون دلار به 10.76 میلیون دلار افزایش پیدا کرده است.

    هزینه تمیز کردن خانه‌ها، نگهداری باغ‌ها و خورد و خوراک خاندان سلطنتی


    گراهام اسمیت مدیر کمپین مبارزه برای ایجاد نظام جمهوری در انگلیس که یک گروه ضد سلطنتی در این کشور است، در این باره می‌گوید: این هزینه‌ها هرگز عادلانه نیست. کاملاً واضح است که خانواده سلطنتی هیچ احترام و اهمیتی برای اموال کشور قائل نیستند. هیچ دلیلی وجود ندارد که چند میلیون پوند برای دادن حقوق به کارکنان خانواده سلطنتی صرف شود و ملکه حقوقی دریافت نکند. بررسی‌های انجام شده در مورد حساب‌ها نشان می‌دهد که تمیز کردن خانه های خاندان سلطنتی 496 هزار دلار هزینه های مربوط به غذا 827209 دلار هزینه نگهداری باغ‌ها 661302 دلار در سال گذشته هزینه در بر داشته است.

    ملکه سالیانه 13.9 میلیون دلار از پول مالیات دهندگان انگلیس را برای پرداخت هزینه های اساسی از جمله حقوق کارکنان دریافت می‌کند. این در حالی است که حسابرسی‌ها نشان می‌دهد وی در سال‌های اخیر 9.9 میلیون دلار از این پول را از صندوق ذخیره ارزی دریافت کرده است و این در حالی است که این صندوق ذخیره ارزی سال‌هاست به دلیل صرفه جویی از محل پول‌های پرداخت شده به او تشکیل شده است.

    پرنس چارلز از سال 2005 تاکنون 12 قانون تصویب شده دولت را وتو کرده است

    کمپین جمهوری خواهان که مقر اصلی آن در بریتانیا است، خواستار تشکیل یک مرکز دولتی پاسخگو و مسئول و همچنین پایان دادن به هر گونه نقش قانون برای خانواده سلطنتی شده است و همچنین خواستار آن شده است که هر نوع تصمیم گیری در مورد پرداخت هزینه قانونی به خانواده سلطنتی از طریق برگزاری همه پرسی و با موافقت مردم انجام شود. بر اساس تحقیقاتی که اخیراً توسط نشریه گاردین انجام شده است، پرنس چارلز از سال 2005 تاکنون 12 قانون تصویب شده توسط دولت را وتو کرده است.


    در شرایطی که اوضاع اقتصادی همچنان در حال بدتر شدن است، احتمالاً هزینه حفظ و نگهداری خانواده سلطنتی هر سال بیشتر از سال قبل مورد بررسی قرار خواهد گرفت

    رژیم سلطنتی به یک مسئله سنتی طولانی مدت برای مردم انگلیس در طول قرن‌ها تبدیل شده است. اگرچه برخی نظرها حاکی از این است که این حکومت یک اصل حقوقی بدون ضرر است و بخشی از هویت تاریخی کشور است و گزینه مناسبی برای جذب گردشگر است، اما اشتیاق برای از بین بردن طلسم حضور رژیم سلطنتی در انگلیس در میان مردم این کشور و مردم دیگر کشورها که تحت قیمومیت ملکه انگلیس قرار دارند، روز بروز در حال افزایش است. در شرایطی که اوضاع اقتصادی همچنان در حال بدتر شدن است، احتمالاً هزینه حفظ و نگهداری خانواده سلطنتی هر سال بیشتر از سال قبل مورد بررسی و موشکافی دقیق قرار خواهد گرفت، به ویژه این که ملکه الیزابت دوم قصد دارد در سال جدید میلادی شصتمین سالگرد بر تخت نشستن خود را جشن بگیرد.

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • فال روز شنبه 10 دی 1390

    فال روز شنبه 10 دی 1390

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • اولین عكس های گرفته شده تاریخ !! (گزارش تصویری)

                 اولین عكس های گرفته شده تاریخ !! (گزارش تصویری)

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • کدام یک راست می گویند؟ (عکس)

    کدام یک راست می گویند؟ (عکس)http://www.talab.ir/upload/63/0.671521001325012643_taknaz_ir.jpg

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • دانلود فیلم تهران طهران با کیفیت عالی

    فیلم جدید و بسیار زیبای تهران طهران با کیفیت عالی DVDRip و لینک مستقیم

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • دانلود بازی Winter Sports 2012 نهایت هیجان در ورزش های زمستانی

    دانلود بازی Winter Sports 2012 نهایت هیجان در ورزش های زمستانی


    مطمئنا همیشه افراد کمی هستند که می توانند ورزش های زمستانی را تجربه کنند. اولا شرایط جوی همه جا به یک شکل نیست و همه هم امکانات ورزش های مفرح زمستانی را در اختیار ندارند ضمن این که آموزش هایی هم باید برای انجام این ورزش ها دیده شود. اسکی ، هاکی و بسیاری از ورزش های دیگر که در این موقع از سال بسیار رواج دارد علاوه بر تندرستی باعث شادی و نشاط هم می شود. اما ما برای آنان که به این ورزش های زمستانی به هردلیلی دسترسی ندارند بازی جذابی با همین موضوع را پیشنهاد می کنیم که

    Winter Sports 2012

    نام گرفته است. یک بازی سراسر هیجان و جذاب که تمامی ورزش های زمستانی که برروی برف و یخ انجام می گیرد را شبیه سازی کرده و به رایانه های کاربران می آورد. این بازی که از نظر گرافیکی در شرایط بسیار خوبی هم قرار دارد می تواند اسباب سرگرمی سنین مختلف را فراهم آورد چرا که هیچ گونه مشکلی از دیدگاه های مختلف در آن وجود ندارد.


    مراحل مختلفی در بازی تعبیه شده که حداقل برای روزها همه شما کاربران عزیز را سرگرم خواهد کرد. ورزش های مختلفی نظیر اسکی ، هاکی روی یخ ، اسنوبورد و بسیاری از ورزش های دیگر که در این بازی تعبیه شده اند دستان کاربر را برای تجربه هرچه بیشتر این ورزش های جذاب به صورت مجازی باز خواهند گذاشت. جلوه های ویژه ای که در بازی قرار داده شده است کیفیت کار را در Winter Sports 2012 به صورت محسوسی افزایش می دهد. پیشنهاد می کنیم حتما این بازی را دانلود کرده و از تجربه آن نهایت لذت را ببرید.



    نام بازی:

    Winter Sports 2012

    پلتفورم :

    PC

    ژانر:

    ورزشی

    موعد انتشار:

    2011

    نوع فایل :

    ایمیج اصلی

    زبان:

    English

    ناشر:

    Dtp Entertainment

    درجه بندی سنی :

    +3

    قابلیت آنلاین:

    دارد

    کرک :

    دارد

    حجم بازی :

    1.48 گیگابایت

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:دانلود,
  • ثبت رکورد عجیب با پوشیدن 245 تی شرت روی هم + عکس

                                 ثبت رکورد عجیب با پوشیدن 245 تی شرت روی هم + عکس
    مرد ساکن کرواسی 245 تی شرت را با هم پوشید

    تکناز : در تاریخ 30 مه 2010 Budiselich Krunoslav اهل کرواسی رکورد جدیدی از خود در کتاب گینس ثبت کرد ،او 245 تی شرت را روی هم پوشید و یک رکورد جهانی جدید ثبت کرد. به گزارش ایران ناز وقتی وی 120 امین لباس را میپوشید احساس خفه شدن داشت اما به مسابقه ادامه داد و آخرین لباسی که پوشید 10XL بود .
     
    پس از مسابقه تی شرت ها جمع آوری و برای پول به خیریه فروخته شد .رکورد قبلی این مورد غیرعادی از آن مرد سوئدی بود که 238 تی شرت را پوشیده بود. پیش از این او رکورد های جالبی از قبیل هل دادن خودرو به مدت 24 ساعت و ساخت بزرگترین های قلعه شکلاتی جهان و ... را ثبت کرده است.
    http://www.talab.ir/upload/62/0.716220001324801199_taknaz_ir.jpghttp://www.talab.ir/upload/62/0.578374001324801199_taknaz_ir.jpghttp://www.talab.ir/upload/62/0.700623001324801199_taknaz_ir.jpg

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • فال روز پنجشنبه 1 دی 1390

                   فال روز پنجشنبه 1 دی 1390

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • امکان نداره این عکس را ببینی و قاطی نکنی !!! ( جالب و دیدنی )

              

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • اس ام اس شب یلدا - 90

    اس ام اس شب یلدا - 90 قسمت دوم www.taknaz.ir

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • بازی و سرگرمی های آنلاین

    بازی ها

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,

  • 20to20

    مدیر سایت

    20to20

    http://20to20.loxblog.com

    بیست تو بیست *عکس * دانلود* مطالب باحال* جوک

    بیست تو بیست *عکس * دانلود* مطالب باحال* جوک

    بیست تو بیست *عکس * دانلود* مطالب باحال* جوک

    بیست تو بیست *عکس * دانلود* مطالب باحال* جوک